29.1.13

[p]inspired #8

Geweien en dierenschedels als accessoires in het interieur, either you hate them or you love them. Zelf heb ik ze niet, vraag me af of ze wel bij ons interieur zouden passen. Daarom was ik wel verrast door de foto's die ik op Pinterest vond, geweien en schedels worden in verschillende stijlen gebruikt. Wil je meer zien, klik dan hier voor mijn Pinterest board.

Antlers and animal skulls as accessories in interiors, either you hate them or you love them. I do not have them in my home, I'm not sure if they'd fit. I was surprised by the pictures I found on Pinterest, antlers and skulls are used in different styles. Do you want to see more, click here for my Pinterest board on this theme.


via


via

via

via
 
via

via

14 opmerkingen:

  1. Leuk, ik hou ervan! Krijg je zo'n lekker scandinavisch sfeertje van :)
    Ben nog steeds super blij met m'n geweitje boven Lola's werktafel! ooit op marktplaats gevonden.
    Die op de 3e foto is helemaal gaaf, wat een joekel!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja die is echt groot he? vond de combi van dat grote, stoere met dat bankje en die knuffels wel mooi :)
      X M

      Verwijderen
  2. Ik vind ze ook leuk. Heb er nog 1 liggen maar geen inspiratie waar op te hangen. Dit helpt! Leuke post Mir! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thnx Suus! O ja, je hebt een tijdje geleden een gewei gekocht... Je wilde 'em misschien gaan verven, toch? In het wit op de nieuwe kamer van E?
      X M

      Verwijderen
  3. Wat een inspiratie voor een hertengewei. Ik vind ze echt fantastisch maar zou ook in mijn huis er geen plaats voor weten. Ik hoop binnen nu en 2 jaar mijn kantoor te verplaatsen naar de bijkeuken en de 1e foto vind ik dan wel een erg leuk idee om toe te passen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die eerste foto vind ik ook zo mooi! Echt mooi voor een werkplek :)
      X M

      Verwijderen
  4. ik had met kerst een nepperd en ik heb nu toch maar een echte gekocht, maar an om neer te leggen. Aan de muur vind ik iets te aanwezig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar kan ik inkomen... maar ik vind die grote, staande bij dat schattige bankje toch ook wel mooi ondanks de grootte. Ik heb een stoffen hertenkop (met gewei) gekocht voor op het speelhuisje (in de tuin) van mijn dochter maar ik vind 'em zo leuk dat 'ie nu binnen hangt bij haar speelplek. Wie weet ooit nog een echte... Ik vind 'em op een werkplek zoals bij de eerste foto ook wel erg gaaf!
      X M

      Verwijderen
  5. Wat een mooie plaatjes! Hier word je blij van!
    Super mooi, maar past niet helemaal in de stijl van mijn huis..
    Maar met deze inspiratie toch maar eens bedenken of ik er geen votieve draai aan kan geven.
    Een gewei van masking tape is nl ook leuk en dat staat altijd!
    Thanks voor je mooie blog! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweien ja, schedels nee voor mij! Mooi bericht! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love them! mooie post weer Mirjam. Ik ben in staat morgen meteen een paar extra van die mooie geweien aan te schaffen. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dank! Enneh, je houdt ons op de hoogte hè? ;)
      X M

      Verwijderen