13.3.13

Ampersand

Een teken dat je al een tijdje tegenkomt in het interieur is, &, de ampersand. Soms zie je 'em in combinatie met letters, soms alleen. Zelf vind ik de metalen versie van quip&Co erg mooi, misschien dat ik die binnenkort wel ga bestellen... eerst even een mooi plekje ervoor bedenken!

The ampersand is a sign that has been around in interior design for quite some time now. Sometimes it's combined with letters, sometimes you just see the ampersand sign. Personally I really like the metal version sold by quip&Co, maybe I'll order it... but first I have to find a nice place to put it up!


[via]


[via]

[via]

6 opmerkingen:

  1. Wat een gave blogpost!
    Zo mooi die ampersand.
    Zou ze allemaal wel willen. Fijne dag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hier ook nog steeds een blogje voor klaar staan....want ben natuurlijk super fan van & teken.
    Die van Quip & Co staat hier dan ook in huis, zou het zeker doen :)
    Fijne dag!
    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ookzo'n prachtig teken qua vorm. Heb hem ook op mn wensenlijstje staan. Ik zou zeggen kopen! lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook groot fan van & teken!!!!mooie post gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook groot fan van & teken!!!!mooie post gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook groot fan van & teken!!!!mooie post gr linda

    BeantwoordenVerwijderen