13.10.12

Deze week...

© photo by Mirjam

heb ik genoten van het mooie herfstweer, de herfstkleuren en paddestoelen in soorten en maten...

heb ik drie nieuwe recepten uit de Allerhande geprobeerd (ham-prei gratin, aardappelcurry met kip en bloemkool & veggie sheperd's pie)

kocht ik met het kleine meisje een boek omdat het Kinderboekenweek is!

startte ik met Holly Beckers BYW Bootcamp

keek ik naar de halve finale van The Great British Bake Off (dat betekent dat de aflevering van volgende week de laatste van deze serie is... )

~ ~ ~ ~ ~

This week

I enjoyed the beautiful autumn weather, the colours of autumn and mushrooms in different shapes and sizes...

I tried three recipes from Allerhande, the free magazine of Albert Heijn ,one of the leading supermarket chains in The Netherlands  (ham and leek gratin, potato curry with chicken and cauliflower & veggie sheperd's pie)

I bought a book with my little girl because of 'Kinderboekenweek' (an annual event in The Netherlands in which children's books are celebrated , all kinds of activities related to children's books and reading are being organised by libraries, schools and bookshops)

I started with Holly Becker's BYW Bootcamp

I watched the semi-finals of The Great British Bake Off (which means next week's episode is the last in this series... )


2 opmerkingen:

  1. Stom genoeg vergeet ik dus elke keer om naar British bakeoff te kijken. Heb het maar een keer gezien dus dat schiet niet op natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer Simone, het was (is) weer erg leuk! Hou ook erg van de heerlijk droge humor van de presentatrices :) Hopelijk volgend jaar weer een nieuwe serie - zal je dan wel even waarschuwen... ;)

      Verwijderen